Sunday, January 23, 2011

SIAPA NAK FREE EDITING PICTURE SERVICE



Terima kasih diucapkan kepada Mohd Syazwan dari RTO PRODUCTION  kerana telah mengedit gambar saya. Terima kasih.Gambar yang simple dan boleh dikatakan cantik juga.Hasil kerja yang kreatif oleh bro Syazwan.Tengkiu so much.Kalau ada sesiapa yang rasa macam gambar diorang tak berapa cantik tapi tak reti nak edit.Aku rekamen korang suruh je bro Syazwan ni.Add saja dia kt Facebook.Dia memang supporting dan bersedia sahaja nak tolong sesiapa pun.Dah memang hobi dia.Lepas tu gambar korang yang dah diedit bolehlah korang post kat entri macam aku buat ni.


Ini adalah contoh-contoh hasil kerja bro Syazwan.Banyak lagi sebenarnya,tapi ni je yang mampu aku letak.

















Gambar-gambar ni hanya ditangkap menggunakan Hanphon murah.(Sony Ericsson 4mpx)Tapi lepas diedit gambar-gambar ni nampak OK la jugak.Kira cantik jugakla bagi aku.Apa-apa pun korang bleh try edit sendiri tak pun hantar je kat dia.ok.Gudluck

No comments:

Post a Comment