Saturday, January 1, 2011

TIPS PERCUMA UNTUK ANDA!


Assalamualaikum WBT.Salam sejahtera diucapkan kepada semua.

Apa khabar anda semua?

Jawab: hebat alhamdulillah

Semalam saya bersama kawan2 pergi sambut tahun baru kt shah alam,penat btol rasenye.Pukul 3 pagi tadi baru ktorang balek rumah.masing masing dah penat tak ingat dunia.Fuhhh..Tak sangka sambutan tahun baru kt shah alam ni boleh tahan gak best nye.Tak macam kt KL yang penuh dan sesak macam kt klcc tak pun bukit bintang, sambutan di shah alam ni lebih tenang dan ceria terutama dkt i-city.Ramai yang menyambut bersama keluarga masing masing tak kurang pula yang menyambut bersama kawan kawan.besh sangat...(bnyk lampu),hehe :-)

Baiklah,pada entri kali ini saya nak kongsikan dengan anda semua tentang... satu ( 1 jer?? :-p ) tip untuk BERJAYA.Walaupun saya hanyalah orang biasa yang tak ade kebolehan luar biasa dari kluarge biasa dan bukan keluarga berade..tapi saya jamin,jika anda apply prinsip ini dalam kehidupan anda,saya yakin anda akan berjaya..hehe,tip nya ialah:

Dulu kita x sedar, x tahu, x amek tahu dan x mahu tahu, Maka dulu kita terlepas banyak peluang.So,kalau yang dulu sudah terlepas maka yang sekarang pastikan tidak akan melepas.

haha, cakap lebat jer sape yang tulis nih :-p...Ape pun ini adalah sekadar perkongsian utk saling memperingati.

Ch0w...

No comments:

Post a Comment