Friday, May 4, 2012

APA-APA CARA PUN BOLEH DAPAT DUIT - APAKATA KORANG CUBA

Aku nak cerita kat korang satu benda yang aku baru jumpa ni.Agak best la benda ni.Benda ni aku nak kongsikan khas buat semua orang yang lalu lalang kat sini.

Bukan apa,aku kesian kat sesetengah orang ni,dorang ada banyak kebolehan tapi dorang takde idea macam mane nak gunakan untuk dapatkan duit.

Straight to the point terus.Korang ade kebolehan tapi tak tau kat mana nak digunakan?jom pergi fiverr.com, laman web yang disediakan khas untuk memberi apa-apa perkhidmatan yang diperlukan oleh sesiapa sahaja yang memerlukan.


NAK TERGELAK PUN ADA...ADUHH
Cakap saja kebolehan ape, menari, melukis,menyanyi dan apa-apa saja.Asalkan servis korang tu bagus, komfem ramai yang order.Tapi aku nampak banyak je servis ntahape-hape kat Fiverr ni.

Yang bestnya pasal Fiverr ni adalah kita akan dibayar 5$(dollars)untuk setiap satu servis yang diorder.Kalau 10 orang order,tukar plak kepada ringgit malaysia..Masyuk beb!!

Apalagi..jom pakat join ramai-ramai!


3 comments:

  1. btul tu ape2 pun leh...kalu nk seribu daya kalu xnak satu alasan sudah ckup... ak pun wat business parttime tp masyukk je....kalu nak sume leh jd :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..ruang dan peluang dah ade..tinggal nk buat je

      Delete