Wednesday, June 20, 2012

TEORI KONSPIRASI


Tahukah anda siapakah punca sebenar tercetusnya revolusi-revolusi eropah, perang
dunia pertama dan kedua, konflik palestin dan seluruh dunia?adakah presiden amerika ataupun negara israel yang bertanggungjawab? ataupun ada dalang disebalik semua kejadian ini yang berkuasa secara rahsia?

Siapakah yang menaja iluminati iaitu organisasi penyembahan syaitan terbesar didunia? dan siapakah yang bertanggungjawab menubuhkan gerakan freemason. Segala perkara ini tidak pernah ditulis dalam sejarah dan selama ini kita ditipu oleh ahli-ahli sejarah yang menyembunyikan hal sebenar.

Ingin mengetahui raja keganasan sebenar yang menjadi dalang disebalik segala huru-hara di dunia ini. Dapatkan buku Rothchild: Yahudi kepercayaan dajjal karangan ibnuyaacob yang betul-betul meletup dipasaran sekarang! Dapatkan dimana-mana kedai buku berhampiran selagi stok masih ada.


Buku konspirasi ini mengungkap segala rahsia yang cuba disembunyikan oleh ahli ahli sejarah. Buku sejarah dari barat sentiasa  memutarbelitkan fakta. Ini demi melemahkan pemikiran umat islam seluruh dunia. Demi mengelakkan kebangkitan umat islam. Ayuh bangkitlah. Bangunlah dari tidur sama-sama kita perjuangkan hak dan tumpaskan batil..

No comments:

Post a Comment